Alla inlägg under februari 2009

Av Herger - 27 februari 2009 14:02

Tralala påväg jag var mot Science Fictionbokhandeln för att köpa Dearly Devoted Dexter, den spännande uppföljaren till första boken i serien. jag kom in i butiken och nej men vad skådar mitt norra öga!? Där har de givigt ut alla böckerna i ett annat format, så om jag köper de två sista så matchar de inte boken jag har hemma. Osymmetri är äckligt och förjävligt! Och de ansvariga borde få ett glödande spett kört rakt in i ryggen en varm sommardag på ett skitigt torg.

Dumma jävla idioter, vad tänkte de på egentligen!? "Äääööhs! vi moste je ut nyja ut govår av böckena so ala såm tjöpte d1 föschta bok1 inte harr en machande sammling!!" jävla asjävlar! Så förbannat svårt kan det inte vara att hålla sig till likadan design! Om tio år när det blir nyutgåva kan de ändra omslag och storlek då en ny generation köper böckerna. Förfan altså!

Av Herger - 27 februari 2009 02:06

Idag ska jag ha filmkväll med en vän och ha trevligt, men så måste ju SL som verkar ha något personligt emot mig, jävlas. Jag ser att tunnelbanan kommer och det finns inte en chans för mig att hinna. Om jag inte Sonic the fucking hedgehog. Så jag tänker "happ... Lika bra att gå lungt, jag hinner ändå med nästa" jag går en bit och ser att inom loppet av ungefär två minuter så kommer det ett tåghelvete till! Va!? Va!? En till!? Va!? Så jag missar ju självklart den också fastän jag borde ha hunnigt med tanke på att de går var nionde minut. Men egentligen vet vi alla att tiderna som står på de där jävla lysdiodmonitorna är lika korrekta som Bert Karlssons åsikter. Men ändå, man förväntar sig för i helvete att SL ska följa tiderna, det är deras jävla ansvar.

Jag... Fullkomligt... AVSKYR SL! Hoppas de blir påkörda av sina egna bussar en jävligt vacker dag!

Av Herger - 27 februari 2009 01:39

Nu! Nu altså! Nu jävlar är jag förbannad på riktigt! Jag skulle logga in och märker då att "jaha hm jag måste kolla mailet med lösenordet. Men... Jag fick inget mail så jag kan inte logga in" eftersom jag inte sparade lösenordet jag fick vid registrering, för det stod klart och tydligt att ett mailhelvete ska komma.
Jag märker då att jag registrerade min mail som "hotmail" och inte "live" som det av någon idiotiskt jävla SKITANLEDNING bytt namn till! Microsoft kan dö och fara åt helvete och inte en enda jävel kommer bry sig.

Men nu till några andra idioter. Bloggagratis, jomän.

Varför ska man kunna registrera sig på en mail som inte ens finns!? Tack vare ett liknande problem så fick jag registrera mig TRE gånger. För jag skrev fel mail första gången också, jag kunde leva med det visserligen. Jippi, mina adressnamn blev således upptagna. Man kan fråga sig denna enkla lilla frågjävel, är ni beredda? Här kommer den: "Varför i Caligulas inihelvetiska kuksugarehelvete kunde jag inte få VÄLJA MITT EGET JÄVLA LÖSENORD FRÅN FÖRSTA BÖRJAN!!?" Vore det för mycket begärt? Vore det så hemskt?


Jag brukar vara förutseende och spara information och se vadfan jag gör men ibland så orkar man bara inte vara uppmärksam och så får man faan för det på ett eller annat sätt. Om Bloggagratis skulle känna den smärta jag känner, skulle jag sparka kuken av mig själv och slå ihjäl mig med den! Förjävligt helt enkelt!

Av Herger - 26 februari 2009 01:37

Man blir så ini helvete förbannad! Sådana där jävla säkerhetskoder hela tiden. Och till nittiosex procent av gångerna är det någon irriterande bildjävel med bokstäver och siffror som man inte kan tyda för att de bakats in i något jävla hippiemönster. Är det så svårt att göra enkla bilder där man kan se vad det står? Givetvis blir det snyggare med lite färg men man ska för i helvete kunna läsa skiten! Vad tänkte de på egentligen när de kladdade ihop skiten?

"Ojdå! Man kan ju faktiskt se vad det står! Det är bäst vi smetar ut det så minst tre av bokstäverna inte går att tyda! Annars kan det ju hända att någon lyckas registrera sig på våran skitsida!" dumma jävla idioter. De kan köra upp sina jävla koder rakt upp där solen inte lyser. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards