Alla inlägg under april 2009

Av Herger - 10 april 2009 15:15

Är det någonting jag verkligen hyser rent hat mot är det rökning. Det finns inget positivt med det. Det är äckligt, töntigt, farligt, dyrt och folk skräpar ner. Jag ska skriva mer ingående om denna vidirga handling en annan gång, men jag just nu fokuserar jag på de värsta rökarna, de som röker i sina barns närhet. Fattar ni inte hur äckligt det är rea själviska jävla äckel!? Ni rökande mammor rökte säkert medans ni var gravida också va? Fyfan för er.
Jag var ute och jobbade och ser en morsa som går och röker och håller ett barn i vardera hand, sådär fem respektive åtta år gamla. Många  föräldrar tror de kan göra vadfan de vill utan någon som helst hänsyn.
Senare dagen efter såg jag en morsa som satt i en lekpark och rökte medans hennes unge lekte, ännu värre där finns det andra barn också. Inte denna gången visserligen.
När jag jobbade för någon år sedan såg jag en morsa och en farsa som rökte inne i en bil med barn i. Så jävla vidrigt. Själviskt och hänsynslöst. Ge fan i att förpesta luften för era barn! Jag ger mig fan på att ni slänger fimparna på marken när ni är klara också.

Av Herger - 9 april 2009 22:28

Jag känner att jag måste skriva om det här.
Läste nyss på aftonbladet ( http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4834848.ab ) om barnmisshandel och en man som slagit sina barn, en flicka på tio år och en pojke ännu yngre. Och kräket får bara nio månades fängelse. Han har för fan ingen rätt att leva. Han borde ha dödsstraff minst.


Flickan berättar att folk tittade på, men ingen gjorde något. Så jävla själviskt.
Hade jag bevittnat den händelsen hade jag slagit ihjäl honom. Jag hade tagit närmsta tillhygge och slagit honom i huvudet så att han ramlade och sedan slagit honom i asniktet tills det inte skulle vara något kvar.
Kräk som gör något sånt här mot stackars försvarslösa barn förtjänar ingen andra chans, de förtjänar inte att leva, de förtjänar inte att sitta i fängelse, de förtjänar bara att dö. Det är ingen förlust för samhället, de har inget värde och ingen mänsklighet. Jag hoppas att den här personen dör en plågsam död i en oerhört snar framtid.

Av Herger - 9 april 2009 19:20

Fyfan för alla äckliga själviska hundägare som inte plockar upp skiten efter sina  hundjävlar. Det är så förbannat jävla äckligt att se hundskithögar liggga över jävla allt och riskera att trampa i det. Värst är det när det är i rabatter runt centrum och andra tätt folktrafikerande platser. Är det så jävla svårt att plocka upp? Om nu ni själviska äckeljävlar tycker det är äckligt eller ovärdigt att plocka skit så skaffa förfan inte hund. Ni har ingen rätt att ha hund.
De som inte plcokar upp skiten förtjänar att stå på alla fyra och plocka upp det med munnen och svälja det!
Skulle vara jävligt kul om jag gick hem till er och sket på eran vardagsrumsmatta va, det skulle nig nog gilla. Dra åt helvete med er.

Av Herger - 4 april 2009 13:15

Jag kan ärligt talat inte förstå hur folk kan ha sådana på sig. Givetvis är det en smaksak vad man tycker är snyggt, men foppatofflor är ett undantag. Det är det fulaste man kan ha på sig. Seriöst, ser jag någon med foppatofflor så tänker jag instinktivt att personen är en riktig dumskalleidiot.

Jag skulle aldrig besudla mina fötter genom att låta dem vila i något så vidrigt som foppatofflor. Fyfan, folk ser ju ut som idioter med dem!

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards