Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Snälla avveckla TELEFONKATALOGERNA FÖR HELVETE!

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla drös av dem. Hjälp till att motarbeta tryckeriet av telefuckingfonkataloger.
Det finns inte mycket mer att säga i den här frågan. Telefonkataloger måste bort.


//Herger

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

3 februari 2010 14:10

Oroa dig inte. Snart kommer det inte fler och ingen använder väl telefokatalogerna ute på dass som skithuspapper längre heller. Tack och lov kan man väl säga.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Harald Holst

4 februari 2010 10:46

Telefonkataloger är grundstenen för vårt samhälle och vår kultur. Det är på dessa katalogers bokryggar som den mänskliga civilisationen byggts. Om vi gör oss av med dessa kommer samhället omedelbart kollapsa, och vi kommer att degenerera till omoraliska grottmänniskor. Alla kommer hela tiden att ägna sig åt ogudaktiga saker, som homosexualitet och motvilja att skjuta lodjur och vargar.

Så kan vi inte ha det!

 
Ingen bild

Rigmor Mortis

4 februari 2010 11:06

Telefonkataloger är ofattbart viktiga.
I dem står våra namn, adresser och telefonnummer skrivna. Om vi gör oss av med telefonkatalogerna kommer vi också att göra oss av med våra namn och adresser, och vi kommer då både bli hemlösa och namnlösa. Kan du föreställa dig hur hemskt det skulle vara? Tänk på de stackars barnen!
Vissa okunniga fiender till telefonkatalogerna hävdar att man kan ta reda på samma uppgifter på internet, men om vi alla blir hemlösa för att telefonkatalogerna avskaffas så kan vi inte använda internet. Det tänkte du inte på, va?
Dessutom går det åt massor av träd för att tillverka katalogerna. Om vi slutade att trycka telefonkataloger skulle träden föröka sig okontrollerat och ta över jorden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 26 januari 2010 21:58

Detta är kraftigt försenat. Finns inte så många äckliga hundhårstussar nu kanske, men jag såg en rätt nyligen och kom på att det var mer än dags att ta upp detta stinkande ämne som tyder på hänsynslöshet och brist på respekt. Det ser ju förvisso värr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards