Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Rolig metroinsändare om feminism

Av Herger - 8 januari 2010 23:00

för ett tag sedan var det en insändare som verkligen satte ett idiotpucko på plats.
Det var något jävla tjafs om feminism bland insändarna och någon påstod att feminister är manshatare, vilket fanatikerna är, och någon, antagligen en kvinna försvarade feministerna med att feministerna står för jämställdhet, och då svarade en insändare "Om feminismen står för jämställdhet borde inte namnet vara neutralt då?"

Fuck yeah, det borde det verkligen. Det där var en sån jäkla klockren comeback.

Manshatande feminister är äckliga och irriterande. Det var något jävla feministgäng, hörde jag som tydligen ville att män ska betala "mansskatt". Vi skulle altså betala skatt för att vi är män. Om det nu är sant eller ej kan jag inte svara på, det var vad jag fick berättat för mig. Och det var något av det mest äckliga och vidirga jag hört. Ungefär lika motbjudande som att höra Mona Sahlin säga något, den korkade äckliga djävulska jävla rövslickarsossen.


Hur kan en normalt funtad person ens komma på en sådan korkad och inavlad idé? Precis, det kan de inte.
Oh okej jag förstår, det är ju MITT fel att kvinnosynen fortfarande är som den är. Och jag är man därför ska jag betala pengar för att kvinnor från förr, innan jag ens existerade var missnöda och blev illa behandlade av män från förr, innan jag existerade, som illa behandlade och missnöjde kvinnor från förr, INNAN jag existerade. Logiskt, mycket logiskt. En sådan korkad idé gör att den ansvarige för skitidén förtjänar en enda sak, avrättning. Jofan jag menar allvar. Ge dem så låg jävla lön att de inte har råd med mat och tak över deras jävla feministhuvuden att de svälter och fryser ihjäl.
Och av deras stelfrusna kroppar bygger vi hus åt de hemlösa som förtjänar bostad.

Blev ganska uppriven där. Det har varigt en lång dag. Kom tyvärr inte på något att skrivca och så plötsligt dök den där insändaren upp i min normalt nivåhälsosamma feministskalle upp. Eller feminist och feminist, är jag verkligen det? jag vet inte vad kriterierna är. Jag tycker att var och en ska ha samma rättigheter och möjligheter så länge man inte är en stor jävla idiotjävel som sprider dynga och förstör samhället. Det där var väl fint sagt.
See ya... Soon...

//Herger the Joyous

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards