Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Folk som fuskar i spel borde få fem meter taggtråd matad hela vägen in i röven

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots att jag personligen inte riktigt haft att göra med fuskare så skriver jag om det ändå. Så detta inlägg är tillägnat honom. Enjoy.
Jag hatar ändå fuskare av hela mitt jävla hjärta, fy FAN!

Fusk, ett fenoment som är så fucking jävla fult och vidrigt. Vill man ens vinna på det sättet? I don't get it! Fittråkigt.
Varje gång jag hör någon berätta om någon som fuskat så får jag sådan jävla lust att sparka in ett jävla strykjärn i röven på honom. Så långt upp att pannloben slätas ut som en randig och förbannad jävla skjortärm.

Det går bara att föreställa sig hur fuskare håller på. Jag menar, alla som iaktagit fuskare i bar gärning vet att det man ser inte är en människa eller person, det är en ful jävla fittidiot med ett satans kuksugares flin som en hjärnskadad fucking fiskmås i ansiktet.
Fuskarna själva är nog inte ens medvetna om det.
Småungar eller omogna fittskallar är väl målgruppen när det gäller fuskare. Eller folk som spelar om för mycket pengar och inte vill förlora.


I vilket fall som helst så skulle jag vilja önska en hjärtelig avrättning för samtliga drägg som inte kör rent spel. Det vore kul att se er få både spelplan, pjäser samt eventuella kortlekar, tärningar, marker och roulettkulan nedtryckt i halsen med ett avbrutet kvastskaft. Dra åt helvete.

//Herger the Joyous

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Av Herger - 26 januari 2010 21:58

Detta är kraftigt försenat. Finns inte så många äckliga hundhårstussar nu kanske, men jag såg en rätt nyligen och kom på att det var mer än dags att ta upp detta stinkande ämne som tyder på hänsynslöshet och brist på respekt. Det ser ju förvisso värr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards