Alla inlägg under juli 2011

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som handlade om mitt benigna hat och helhjärtade avsky mot att dessa extremt kuksugarfula pälsmössorna från märket Blåräv. Rävarna behandlas som skit i skitiga miljöer, de lever i skit och de får tamigfan säkert äta skit också. Människoäckel som utsätter djur för sådant är inte existensberättigade.
Och nu till Bullens omtalade kommentar. Såhär säger Bullfittan:


"ja tycker de där mössorna är fina och rävarna får skylla sej själv"

... Jaha? Så bara för att du din feta, efterblivna fittkrake med en kromosom för lite, tycker att mössorna är fina, då är det helt rätt att andra ska lida, dö och bidra med sin kropp för det? Och vadå "skylla sig själv"? På vilket sätt är det rävarnas egna fel att de föds upp i fångenskap under så usla och motbjudande förhållanden som får fjärde världen att likna Svensk välfärd? För det är klart att det är Rävarnas egna val, jodå de satte sig själv i den situationen, de knallade ut en dag och tänkte "hm, vad ska vi göra idag? Jag vet! Vi ger våra pälsar till de snälla människorna och så kommer de ge oss mat och kärlek! Jaaa!"
Mendraåthelveteförfan och kom inte med sådant jävla skitsnack din hjärnskadade slappfitta.
Men jag ska vara rättvis, jag ska följa din logik. Du menar här altså på fullaste förbannade allvar att om jag tycker det är fint så har jag rätten att misshandla dig, låsa in dig i min källare, mata dig med din egen avföring och se till att du får infekterade sår och att du får dricka smutsigt brunsnvatten ur en rostig konservburk resten av ditt förslavade liv innan det är dags för avlivning, då jag antingen slår skallen av dig med en spade, eller så skär jag halsen av dig med en brytbladskniv. Fotnot: Inget av tillvägagångssätten inkluderar bedövning heller.
Spela roll, för det viktiga är att flå dig, vilket jag kanske gör medans du lever också, och sedan leker jag Ed Gein och syr mig en ball läderjacka och ett tufft skärp av ditt skinn. Jag kan sälja ditt hår till peruktillverkning och dina inälvor till någon jävla limfabrik. Det bästa av allt är att du får ju faktiskt skylla dig själv, eller hur?
Ditt dumjävla felskapta, fittvridna, själviska, hänsynslösa, motbjudande människoäckel. Jag hoppas att du dör. Snart. Jag önskar helt ärligt och uppriktigt livet ur dig. Sådana som du har ingen rätt att leva.
Världen behöver inte sådana som dig, och det spelar ingen roll om en miljard till skulle tänka som dig, så behöver planeten Jorden inte dem heller. Så jävla oviktig är du. En kackerlacka är mer utvecklad än vad du är.
Bara av att läsa din själviska kommentar får mig att vilja slå av dina ben med ett armeringsjärn, som två salta pinnar. Sedan lämna dig att kräla som en skadeskjuten skeppsråtta innan jag ångrar mig, går tillbaka och fullständigt vrider nacken av dig.

Hey, du fick skylla dig själv. That's life.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards