Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Ta fucking upp pälsen efter er när ni kammat era hundkräk utomhus!

Av Herger - 26 januari 2010 21:58

Detta är kraftigt försenat. Finns inte så många äckliga hundhårstussar nu kanske, men jag såg en rätt nyligen och kom på att det var mer än dags att ta upp detta stinkande ämne som tyder på hänsynslöshet och brist på respekt. Det ser ju förvisso värre ut på sommaren men spela roll vilket, ni era vidriga och själviska hundkräksägare, kan ni ta upp det efter er, om ni nu nödvändigtvis måste kamma kreaturen utomhus? Gör det hemma istället era ävkliga helveten.
Oj jag glömde, då blir det ju nedhårat hemma hos er istället och så kan vi ju inte ha det. Pälsen bryts säkertlätt ned i naturen, men hur snyggt och trevligt ser det ut då?  Inte ett jävla dugg faktiskt. Det finns en mycket simpel men effektiv uppfinning som kallas för "papperskorg" eller "soptunna" och det mina okära ovänner är små avfallsskärl lite större än en ICA-kasse vanligtvis, som sitter utplacerade lite var stans med oftast relativt jämna mellanrum. Dessa avfallskärl är till för att slänga skräp i.
Men jag antar att det är för avancerat att ta in för era outvecklade neandertalsliknande hjärnor. Eller så bryr ni er inte. Jag gissar på att det är 20/80.
Tjugo procent är fär dumma för att inse själva, och resterande åttio procent just doesnt give a shit.
Det skulle vara kul att se er bli överkörda av en SL-buss. Jag hoppas att Mona Sahlin kör den bussen.

Det var allt för ikväll. Godnatt till er normala och intelligenta individer, och till er andra: Bite me.

//Herger the Joyous, a caring man who gives a damn.

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

27 januari 2010 09:55

Förstår att du bor i stan??? Här på landet kastar vi hundhåret på marken för att småfåglarna ska få håret att lägga i sina fågelbon. Alltså inte för att reta upp någon fast i stan har ni väl inte fåglar som bygger bo?
Det är uppfriskande att se någon som är mer negativ än jag. Jag trodde jag var surast. Hurra. Mitt nästa inlägg är så surt så det får du svårt att slå! hihi

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Herger

Herger

27 januari 2010 11:13

Jomän, fast jag bor i förort. Fåglar och fågelbon finns ju såklart, men de verkar inte intresserade av avkammad hundpäls. Nåja, bättre vore det om folk kunde dumpa det i de små "skogsområdena" häromkring.
Jag håller med, men jag vill påpeka att jag inte är negativ, jag är realistisk =) fast lite negativ är jag väl ibland, det måste man vara.
Jag antar utmaningen!

http://stoppaidioternu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards