Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Hur kan det finnas så mycket idioter på biografer?

Av Herger - 27 september 2009 14:46

Jag var på bio igår och det var kanon, men som vanligt är det alltid massor av jävla puckon där. Varje gång jag går på bio stänger jag av mobilen innan ens reklamen börjat. Och igår så när filmen nästan börjat satt det fortfarande dumjävlar i mörkret och blippade med sina jävla mobiltelefoner. Filmen hade ju knappt börjat, men det är principen. På bio stänger man av mobiltelefoner, annars är man ett jävla äckel. Lyckligtvis har jag inte varigt med om att folk pratar i telefon under sjävla filmen, vad jag kan minnas iallafall. Så till er som inte fattar att man ska stänga av mobilen, jag hoppas att ni blir påkörda av ett finnigt cykelbud en regnig höstförmiddag. Gärna imorgon.



Och en sak till, vilket jävla kaos det var i tunnelbanan igår. Jävla SL, de kan inte göra ett piss rätt. Helt jävla oorganiserade.

 
 
Linn F

Linn F

27 september 2009 14:53

Jag vet precis hur det är och jag hatar såna människor! och småtjejer som sitter och skriker och usch!

http://linnfagerholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards