Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Motbjudande avlivande för försäljning av skitful pälsmössa

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!

Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och det skiter jag i. Det visade sig hur som helst att det låg bakom något mycket mer vedervärdigt.
Liten fotnot; Jag har ingen koll på hur det ser ut i samhället när det gäller uppfödning av djur för pälsens skull, trots att jag är hundra procent emot det.
Men när jag får veta att stackars oskyldiga rävar föds upp för sin späls skull i de värsta och mest motbjudande utav förutsättningar så tappar jag den sista procenten respekt för folk.
De föds upp och lever i trånga utrymmen, stympaqde, sjuka och får säkert sådan onyttig och äcklig skitmat som inte ens ett svältoffer i fjärde världen skulle överväga att äta, sedan avlivas de genom elschock. Thats right, de för upp en elektrisk metallstav i rektum och en annan nedkörs i svaljet.
En mycket värdig död måste jag säga. Notera sarkasmen.
Människor som stödjer detta förtjänar inte att leva. De har ingen rätt. De är inte existensberättigade och jag hade gladeligen avlivat dem allihopa med mina bara händer.

Och den där jävla fittan i reportaget som tycker att det är affärernas ansvar att uplysa om djurens uppfödning, hon måste vara helt jävla dum i huvudet. En äcklig liten självisk ful fitta som jag skulle njuta av att själv låsa in i en bur, med endast ruttna matrester att äta och sedan avliva via rektal elchock, för att efter det flå henne och sy en höstjacka av hennes blonda horskinn.

Enligt pälskonsumenterna är det helt okej så då är det väl bara köra på.

Jag orkar inte ens släppa ut min vrede på dessa äckel idag, men jag summerar ändå vad jag sagt, pälskonsumenterna och uppfödarna är själviska, hemska, djurplågande vedervärdiga, motbjudande äckliga människor som förtjänar att torteras till döds själva. Dessa så kallade "människoliv" är inget att sakna, inget som den här planeten behöver. Jag hopppas ärligt talat från djupet av mitt hjärta och sinnes fulla bruk att ni dör en plågsam och utdragen död.

//Herger

 
 
Ingen bild

Bullen

28 maj 2011 17:05

ja tycker de där mössorna är fina och rävarna får skylla sej själv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Av Herger - 26 januari 2010 21:58

Detta är kraftigt försenat. Finns inte så många äckliga hundhårstussar nu kanske, men jag såg en rätt nyligen och kom på att det var mer än dags att ta upp detta stinkande ämne som tyder på hänsynslöshet och brist på respekt. Det ser ju förvisso värr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards