Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Ny typ av inlägg här på Stoppa Idioterna. Plus en utskällning

Av Herger - 1 augusti 2009 23:27

Jag är dödligt förbannad! Skrev detta inlägg men DEN SATANS JÄVLA BLOGGAHELVETESGRATIS HADE LOGGATS UT SÅ INTE ETT FÖRBANNAT JÄVLA SKIT BLEV SPARAT! Och det är fan inte första gången det händer, och inte fan finns texthelvetet kvar när man backar!
Blogga gratis kan vara så vänliga och hoppa från en skitig balkong med en varsin stor sten på ryggen.

Skitsamma, jag tvingar mig själv att skriva om det. Till sak.
Jag ska börja med en ny typ av inlägg, som jag döpt till uppdateringar, och nej det kommer inte bli så pisstråkigt som det låter.

Uppdateringar kommer att omfatta svar på kommentarer och... Öhm... Annat skit som händer, antar jag.  Först vill jag... Ja vadfan ville jag först? Tankspridd som jag är minns jag inte, men nu kom det tillbaka. Jag skulle ju börja med att skylla på någon.

Först vill jag börja med att skylla på någon för min inaktivitet de senaste veckorna, och det måste bli på mig själv, hur gärna jag än önskar att jag kunde lägga skulden på någon annan.
Men det har varigt lite segt och stressigt. Men lyckligtvis har ingenting av vikt hänt så ni har inte gått miste om något.

Sedan vill jag tacka Lisbeth för de värmande orden och uppmuntran hon gav mig. Jag blev väldigt glad. Inte trodde jag att någon gillade att höra mig förbanna folk, så mycket. Haha. Nåja, nu måste jag försöka leva upp till det också.
Det är alltid roligt med kommentarer, positiva som negativa.
Men den där Robb som brukar kommentera verkar fan inte vara klok i huvet.

Och till Therese, det var jävligt tråkigt att höra att du fått kol. Det måste vara förjävligt. Nu tror väl de flesta att jag skrattar och tycker att Therese ska få skylla sig själv, men nej det gör jag inte. Det är så jävla surt och jävligt att folk som bättrar sig får lida för att alla andra fortsätter vara idioter.
Min mormor och morfar har kol, båda två. Min morfar slutade röka och jag blev imponerad. Min mormor däremot röker fortfarande, den dumma tanten. Men hon är snäll, gamla mormor. Man kanske borde säga till henne på skarpen.
Min morfar tar det dock ganska bra. Han kallade sig för "kol" kille. Det var skitkul, med tanke på att jag en av få som uppskattar ordvitsar.
Till sak, jag hoppas uppriktigt sagt att du blir bättre, Therese. Så mycket bättre man nu kan bli av en kronisk sjukdom. Död åt rökarna som hänsynslöst skadar dig!


Och jag ska passa på att skälla ut ett hänsynslöst dumpucko också.
Jag var i tvättstugan idag med en kompis, och när han skulle vika sin tvätt över de vita tvättbänkarna så såg jag att någon liten jävla parasitvidrig sluskjävel lämnat kvar knäckebrödsmulor. ...Vadfan, liksom!? Vem i torktumlarnas varma, luddiga helvete käkar knäckebröd i EN TVÄTTSTUGA!?
EN tvättstuga är en plats som ska vara ren! En renhetens fristad. DET SKA HÅLLAS RENT! Tror du, din småfula asgamsslusk, på fullaste förbannade allvar att folk vill ha brödsmulor i sina sängkläder?
Men du, slusken, tänk att du ska opereras, och du har precis blivigt uppblaffad på operationsbordet och kirurgerna har just snittat buken på dig, skulle du då vilja att de drog ner sina munskydd och började knapra knäckebröd hejvillt? Brungräddat Leksandsknäcke till och med, som verkar vara det du åt, av knäckebrödsfragmenten att döma. 
Jag tror knappast det, men du verkar ju tycka att det skulle vara okej.
När du ska opereras och du ligger där inne på operationsbordet nedsövd, ska jag rusa in oanmäld och käka leverpastejskorpor så det bara stänker om det. Jag kanske tillochmed brer ut ett helt jävla smörgåsbord på det gröna fina operationsskynket du har över dig. Det är ju helt okej enligt dig. Lite brödsmulor har väl ingen dött av.

Jävla skit, det brukar bli bättre än orginalet när Bloggaskithelvetesgratis skijävlas med mig, men inte nu. Jävla sega pissdag detta har varigt.

Nåja jag lovar att nästa inlägg ska bli förbannat bra, som kompensation.
Nu ska jag lyfta skrot och kolla på Harry Potter. Hejhej.

Och för jävla säkerhetsskull kontrollsparar jag skiten. Jag BRUKAR göra det, men varje gång det fuckar sig så har jag inte gjort det. Sammanträffande?  
 
Ulf Dahlquist

Ulf Dahlquist

2 augusti 2009 11:42

Knäckebröd blir godare om man äter det i tvättstugan. Dessutom måste även kirurger äta för att kunna operera ordentligt. Lite inopererade knäckebrödssmulor har ingen dött av, även om det kliar något hemskt.

http://sanningenfakta.bloggagratis.se

 
Lisbeth

Lisbeth

6 augusti 2009 08:43

Tack Herger för att du observerat mitt lilla inlägg och för att du tagit tillvara synpunkterna på ett konstruktivt sätt!

Jag är numera en svuren Herger-fan (excuse the pun!) - inte så mycket för alla phula ord etc (dom kan jag kosta på mig om det behövs!) utan för det uppfriskande raseriet och själva flödet i det skrivna, vilket avslöjar en gryende talang.
BRAVO!

http://ulvus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards