Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Herger - 30 maj 2009 21:41

Jävla fittidiot som designade locket till byttan med chokladpuddingsjox jag köpte. Den sitter så jävla löst så den lossnar skitlätt. bruken välte i min kasse och en märkvädig mängd av innehållet rann ut och inte bara det, det kletade ner mina andra saker!

Gör produktbehållare ordenligt för fa-an! Hoppas att den ansvarige dör! Varan verkar vara något tyskt jävla skit! Tyskjävel som inte kan göra sitt jobb ordenligt!

Av Herger - 30 maj 2009 02:24

Jag försöker och försöker men jag står snart inte ut längre. Jag hatar människor. Jag försöker försvara mänskligheten trots att den är så jävla värdelös men snart orkar jag inte mer.
Människor är så jävla äckliga! De pissar överallt, de spyr på tunnelbanorna, skräpar ner, plockar inte upp hundskit, röker, spottar snus, pissar ner tunnelbanesäten, tvättar aldrig händerna, rånar folk, har sönder andras egendom, vandaliserar, startar bråk för skitsaker, tror på jävla påhitt utan bevis, vill bestämma över allting, ha pengar till varje pris, stjäl, våldtar, knarkar, pissar på allmänna platser för att de är så jävla korkade att de inte kan TÄNKA i förväg och gå på toaletten som civilicerade, de till och med skiter offentligt, de är själviska, förstör miljön, tänker bara på sina egna värdelösa liv.
Alla är inte så, men de flesta jag ser och möter är så. Kan inte ni otacksamma bara dra åt helvete? Eller åtminståne lära er att inte pissa ner allmänna saker och tvätta händerna efter er.

Av Herger - 30 maj 2009 02:05

Jag är så ini helvete jävla förbannad! Det var något äckligt inavlat missfoster som blött ner ett säte som jag satte mig på. det såg inte blött ut och det luktade inte. efter en kvart känndes det konstigt. Mina byxor var genomfuktiga. Nej det kom inte från mig för jag har inga sådana problem.
jag har dock problem med människoäckel som inte kan ge fan i att skita ner!
Jag vet inte om det var piss, det luktade inte urin och tackafan för det.
Inte nog med att jag fick åka hem igen för att duscha och byta varenda jävla klädesplagg utav ren äckelhet, jag fick åka tillbaka i fuktiga byxor och känna mig äcklig för att DU, den skydlige är en ÄCKLIG INKONTINENT INAVLAD FITTSKALLE! Jaja låt oss säga att det bara var någon form av vatten, du är ändå en äcklig värdelös parasit och jag hoppas innerligt att du blir påkörd av samma tunnelbana som du besudlade med din närvaro och nedblötning.
Jag är så jävla förbannad så jag vill bara slå sönder något och mentalt frammana ditt fula inkontinenta fittryne på föremålet! Jag minns inte sist jag var så här jävla förbannad. Du sabbade min kväll tack så JÄVLA mycket! Bara för att du är så jävla äcklig! OM det nu hände någon form av jävla piss eller spilllolycka kan man förfan meddela det på något sätt!
Gör världen en tjänst och ta ditt äckliga lilla värdelösa liv.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards