Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Media Markt utstrålar ineffektivitet

Av Herger - 13 juli 2009 20:52

Idag på jobbet så hörde jag en reklam på radion. Just nu kan jag inte minnas på rak arm vad som sades men det var i vilket fall som helst ett erbjudande från Media Markt där de uppmanade att gå in på deras hemsida för att läsa mer. Vafan ska Media Markt ha en hemsida för när de ändå inte har ett sortiment med tillhörande priser, så att man kan se deras produkter!? Istället måste man åka ut dit och kolla i butiken.
Om man nu inte råkar se något av deras jävla reklamutskick som kommer då och då i brevlådan.
Dyra är de dessutom. Nåja några saker har väl varigt billigare än på andra ställen, men det var fan inte mycket av det jag sett. Sluta skryta om att ni är så jävla billiga när ni fan inte är det, och skaffa en ordentlig hemsida för i helvete!

 
 
Ingen bild

Eleni (tidus matte)

15 juli 2009 18:44

& jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan kommentera något man anser så ofantligt poänglöst. Att ens lägga tid på det för en kommentar. Heller inte intresset av att få veta något om sådana obetydliga människor som inte har ngt liv. Roligt att du har en sådan utmaning i livet. peace

 
Ingen bild

HZ

15 juli 2009 22:49

Jag finner ovanstående kommentar otroligt ironisk.

 
Ingen bild

Robb

16 juli 2009 05:18

Instämmer med föregående kommentar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards