Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

JÄVLA FITT-TRADERA!

Av Herger - 16 juli 2009 03:29

De kan suga kuk i helvetet och dö! Jag sitter och bjuder som en tokig på ett auktionshelvete fem minuter innan avslutning och den säger "tack för ditt bud" varenda jävla fittgång, men sen så ser jag att budet som var innan mig ändå är högst, så på något förbannat jävla idiotsätt så registrerades aldrig mina bud och jag förlorade auktionen. Fyfan i helvete vad irriterande och förjävligt.
Sånt här ska inte hända, och som jag ser det är jag den rättmätige ägaren till auktionens varor och Tradera är rättmätig ägare till en stor och brutal jävla avlivning. De är idioter och värdelösa, misslyckade fittnollor!
Till råga på allt stod det också på auktionen hela tiden "ditt maxbud" som var över det som stod innan, så varför i hela jävla dumhelvete gällde inte det då!?

Så är jävla förbannad har jag inte varigt på länge!

 
 
Ingen bild

S

16 juli 2009 23:16

Kära lilla vän, att vara så där arg på precis ALLT verkar väldigt osunt. Du som har så många åsikter och idéer om andra människors leverne och bloggande borde kanske vara smart nog att försöka styra in ditt eget liv på en lite mer positiv bana. Skaffa en pudel vettja och gläfs lite om bajs och sånt genom att låtsas vara jycken. Funkar skit-bra!

 
Ingen bild

Herger

17 juli 2009 00:57

Varför tycks folk inte förstå att det här bloggen är till för att framhäva idioti och ilska. Jag är inte argare än de flesta andra, jag pratar bara inte om saker jag gillar, här.
Om jag ville berätta massa trivialt om saker jag tycker om, som alla andra skiter i, hade jag gjort det.
Mitt liv är på en positiv bana.
Nej jag vill inte skaffa en hund, jag avskyr hundar! Nej det gör jag inte. Men jag är inte förtjust i dem. Särskilt inte pudlar.

 
Ingen bild

Mange

18 juli 2009 19:31

Tror du missat något i hur budgivningen fungerade. Man anger ett maxbud och så lägger Tradera det minsta man behöver lägga för att bli den med högsta budet, men den budar aldrig över det man angett som max.

Säg att jag ska köpa ett paket falukorv som började på 10kr. Jag lägger mitt maxbud på 40 kronor och då lägger Tradera 15 kronor i mitt namn. När sedan du kommer in och tänker "Mmmmm. Falukorv!" och lägger dina 20 kronor så kommer Tradera att direkt bjuda över dig med 25 kronor. Du kan prova igen med 30, men då kommer jag fortfarande finnas över dig med 35 kronor efter det. Endast som du anger att maxbud över mitt maxbud kommer du förbi mig.

 
Ingen bild

Herger

18 juli 2009 23:13

Ja jag vet det, men som jag skrev så var saken den att det faktiskt var jag som var högst, men det registrerades inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards