Alla inlägg under juli 2009

Av Herger - 3 juli 2009 14:17

Jag är så ini helvete jävla trött på rökare och deras jävla förorening och defensiva gnäll! De röker överjävla allt och tror att de kan göra vadfan de vill, hur de vill och var de vill.
Det är så jävla äckligt när folk röker i ens närhet, överallt på allmän plats. Vart man än går tvingas man acceptera att rökare ska ha sin jävla rätt att äckla sig!
Det borde vara olagligt att röka på allmänna platser. Helvete, det borde vara olagligt att röka över hudvudjävlataget!

Det finns inget porsitivt med rökning. Inget alls. Det är dyrt, äckligt, vidrigt, hänsynslöst, förorenade, sprider sjukdomar och det är så förbannat töntigt! Oavsätt om det är fjortisar eller ej så är det töntigt, och svagt. Jävla nollor, slavar under nikotin. Och bara den saken som att slänga fimpar på marken eller i naturen, gör att ni är så mycket mindre värda än alla andra icke äckliga människor. Men det finns andra faktorer som gör människor äckliga också, och ni uppfyller säkert några av de förutsättningarna också.


En del rökare säger att det är socialt att röka. Jag förstår principen, vänner sitter tillsammans och utför en aktivitet ihop, men varför just rökning? det finns väl mindre äckliga saker att sysselsätta sig med i så fall?
Det var någon dum idiot till brudjävel i tidningen för några år sedan som i en debatt sa "Jag tycker det är trevligt att röka!"... Ja skittrevligt va. Riktigt jävla MYSIGT att skänna någons unkna rök i sitt ansikte är det eller hur.
Jag kan säga till dig med säkerhet att du är ett själviskt töntigt jävla äckel, hoppas att du får lungcancer.


Något av det sorgligaste är ju alla töntiga fjortisar och ungdomar som röker.  Nio av tio fjortisar röker ju nuförtiden. Helst ska de börja i tolvårsåldern också. Är det så viktrigt att försöka vara cool? Det är inte coolt att röka, det är töntigt, idiotiskt och äckligt. Man tycker ju att ni borde växa upp och lägga av men nej, det är väldigt ovanligt tyvärr.


Att folk förstör sina kroppar med alkohol och tobak är ju helt sjuk, de bryr sig inte? Riktigt dumma de är. Fy-faan vilka jävla nollor. Ni FÖRTJÄNAR ju att drabbas av biverkningarna.
Jag skulle aldrig skänka pengar till en lungcancerfond. Nu kan man säkert få lungcamcer av andra orsaker också.


Sen är jag så jävla trött på rökarnas motgnäll. De tycker att de blir orättvist behandlade, ojoj puttenuttigt. jag har sett flera korkade insändarjävlar där rökare gnällt. Jag minns titeln på en "Sluta jaga rökarna!" det var någon kvinna uppfattade jag det som, som tröttnat på att ickerökare var på rökarna hela tiden och hon tyckte att hon var sååå respektfull, hon gick undan när hon rökte osv. Ojojdå så dutti hon är då! News flash, rök sprids! Har du hört talas om fenomenet vind, eller!? Det skulle vara som att ha en jävla pisshörna i en simbassäng och använda samma argument "nää men jag går undan från folk när jag pissar i vattnet!"
Sluta rök så gör du samhället en tjänst, men som läget ser ut nu så är du bara ett samhällsförstörande äckel i mängden.

Vafan hon och andra hetsiga rökaräckel får det ju att låta som om det vore en jävla witch hunt. Vi ickerökare vill bara att något så äckligt och motbjudande ska bort från sammhället som vi också tar del av!
Om rökning skulle uppfinnas nu, skulle det bli olagligt fortare än en avlöning, det kan jag lova. Men alla tycker att det skulle vara helt befängt att förbjuda det nu, men visst, applåder för att de börjar smått iallafall, med rökförbud på krogen till exempel.

Till er alla äckliga svinrökare som slänger era jävla fimpar omkring er, skaffa er ett större och starkare medvetande och skaffa er lite karaktär, hänsyn och sluta äckler er och förstör för mig och andra! Jag vill kunna gå ute utan att behöva må illa när jag väntar på bussen eller går i stan.
Vidriga samhällsplågande äckel.

Av Herger - 2 juli 2009 17:41

Altså vafan är det med folk... Det måste fanihelajävlamig vara något fel i skallen på dem. Idag skulle jag trimma med en grästrimmer och likförbannat kommer folk gående för nära så jag måste stanna upp så det inte flyger sten och skit på dem. Det är faktiskt fysiskt möjligt att gå en bit ifrån, men ojojdå! Du sparade väl tio meter på det ditt själviska jävla ashelvete!
De kommer bakifrån så man inte ser dem förräns det är försent. Egentligen borde man fan köra in trimmern i skrevet på dem och dra igång full gas några sekunder. Jävla kräk, ni borde fan få sten och annat skit skjutet i ansiktet, men det blir ändå jag som får skit för det så jag hoppas att ni klarar er, för min skull naturligtvis, er skiter jag i.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards