Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Herger - 8 mars 2009 18:15

Jag är inte på humör för att vara arg idag men jag måste bara berätta detta. Idag på gymmet skulle jag fylla på vattenflaskan med kallt gott vatten, vid diskbänken och framför mig står en kvinna och joxar.

Vad jag vet så jobbar hon inte där och jag tänker inte på vad hon gör men när hon är klar drar hon några snabba drag med disktrasan och går..... Jaha? Men är du medveten om att det är massa diskmedelsskum kvar runtom? Är du medveten om att man sköjer och vrider ur vattnet ur en disktrasa när man använt den? Annars surnar det och stinker helvete! Och sedan när man gjort det hänger man för fan upp den! Det är inte bara du som använder diskbänken din hänsynslösa tjockkäft!
Ojoj du torkade upp lite vatten och sen var det bra? Gör det för fan ordentligt. Inget är perfekt men gör det för i helvete ordentligt!
Det är sådana här ohjälpsamma egoistiska smygjävlar som gör att kvaliteten i samhället försämras. Jävla kärring.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards