Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Herger - 16 mars 2009 12:52

Jag är så jävla trött på alla nerskräpare. De är så jävla äckliga och hänsynslösa, ingen respekt över huvud taget. De har ingen rätt att leva. Jag avskyr att se massa jävla skräp överallt! Det är fult och förjävligt och det förstör naturen.
Så ini helvete jävla svårt kan det väl för fan inte vara att använda papperkorgar? Eller tycker folk det är coolt att slänga skit på marken? Är det töntigt att använda papperskorgar? Nu ska jag skryta lite. Jag själv slänger ALDRIG skräp på marken. Jag spottar inte ens tuggumi på marken. Allt slänger jag i papperskorgar.

Jag kan slänga fruktrester i skogen, det äts upp av fåglar och bryts ner lätt eftersom det är naturligt avfall. Men jag slänger det inte på marken inne i stan.
Det värsta jag vet är när hänsynslösa äckel slänger skit i naturen. Det är så vidirgt när man ska gå och bada och ser masa gamla ölburkar, kesoförpackningar och plastpåsar ligga och flyta i kanten. Ta med er eran skit och släng det i papperskorgar för helvete! Lämna inte eran skit ute i naturen!

Visa lite respekt mot naturen som ger dig ditt värdelösa liv. Man ska inte behöva ha poliser som går runt i skogen och kollar så att folk inte kastar skräp, det ska vara en självklarhet att man inte gör!
I mina ögon är du inte värd ett jävla skit om du slänger ditt avfall i naturen.
Och något av den värsta nerskräpningen är fimpar från äckliga rökare. Fyfan säger jag bara, det är så jävla vidirgt att se skiten överallt! Det är som ett jävla virus som sprider sig över marken. För att inte tala om snusprillor också.

Hade jag varigt polis så skulle jag bötfälla varenda jävel som slänge minsta lilla grej på marken. Något måste göras. Människor måste börja ta hänsyn. Om nu människor är så jävla märkvärdiga och värdefulla som alla säger, den mest intelligenta rasen, vilket jag börjat tvivla på, länge, så är det fanimig dags att göra lite jävla NYTTA!

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards