Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Den dryga jävla SL-kvinnan kan fara åt helvete

Av Herger - 6 september 2009 17:55

Denna skulle jag tagit för länge sedan men har inte orkat med det. Men såhär var det. Det började med den där jävla dryga SL-kvinnan som satt bakom biljettluckan när jag hade dödligt bråttom. En riktig jävla douchewhore altså.

Jag kommer springandes, det är en liten helvetisk och förbannelsebefläckad minut kvar tills mitt tåg kommer, det är mitt i den djävulska natten och jag springer, och eftersom jag inte tycker om att bara hoppa över spärrarna, trots att jag har kort och trots att det inte är en käft som är där, så drar jag alltid mitt kort.

Men nu var goda råd inte dyra, men jag hade bråttom iallafall, och jag tänkte att jag inte skulle hinna om jag drar kortet så jag visar upp det så kan hon aktivera spärren så att jag kan kuta förbi.

Jag visar kortet, men äcklet bara tittade nonchalantupp från sin jävla skitblaska och gestikulerade som någon jävla pantomimare att jag fick dra mitt busskortshelvete själv.

Tack så jävla mycket! I stressens glödande hetta och i ilskans kokande magma råkade jag slita sönder den röda förbannade plastfickan också. Wohoo! Jag hann precis med tåget! Men inte tack vare dig ditt djävulska fanskap till spärrvakt!

Äh, hade det blivigt riktigt kris hade jag hoppat över ändå. Jag gör det ibland. Men nu gjorde jag bara inte det. Det kan bli så.

 
 
Lisbeth

Lisbeth

6 september 2009 18:30

Herger - jag vet hur det känns...

Behåll din stil och ge fan i kärringarna!

http://ulvus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards