Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Herger - 4 juni 2009 01:22

Jag vet inte om och hur man svarar på kommentarer  så jag får väl tillägna ett inlägg till att förklara ett par saker.
1. Nope jag har inte attitydproblem
2. Nepp Jag är inte alltid såhär arg. Det vore bara mycket lättare om folk kunde ge fan i att vara idioter.
3. Jag kan ju inte säga säkert men jag tror inte folk tycker att det är jobbigt att vara med mig. Jag är faktiskt en väldigt trevlig människa (Jo det är säkert!)

Den här bloggen är mestadels till för att jag ska få skriva av mig när jag är förbannad eftersom jag inte gillar att ta ut ilska på andra oskylidga.
Och att jag skriver att folk förtjänar att dö för småsaker är väldigt överdrivet och det tycker iallafall jag är ganska tydligt.
Jag tror inte att jag är mer arg än någon annan. Visst kanske inte de som det går bra för hela tiden, de kanske är skitglada 24/7 Men jag tror och är rätt säker på att folk går och stör sig på lika många saker som jag stör mig på.
Malin och alla ni andra tror väl ändå inte på fullaste allvar att jag går runt och skriker villt omkring mig när jag blir arg? Jag är faktiskt civlicerad.
Det finns mycket jag gillar också.
Fan! Nu har jag avslöjat mig själv som en sansad människa. Jäkla skit också. =(    jag får väl leta upp någon idiot på nätet och skälla ut denne.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards