Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Herger - 13 juni 2009 17:31

Jag är så innerligt trött på ungdomar som tar studenter och för ett sådant jävla oväsen tillsammans med sina bekanta med den lama jävla ursäkten "man tar bara studenten en gång!" jaha!? Det finns jävla mycket man bara gör EN gång men inte fan skriker man oavbrutet och okontrollerat för det!?
Så jävla märkvärdig är inte studenten. Visst man ska fira att skolan är slut det kan jag hålla med om, men man behöver väl inte skrika, yla, blåsa i visselpipor och våldta huligantutor bara för det?
Jag var på min kusins student i helgen, jag var glad för hennes skull, men jag var ledsen för min, som fick stå på ett skitigt pisstorg fullt med folk som irriterande mig på olika sätt.
Antingen rökte de i min närhet, eller så hade de överdrivet med parfym som stank såpass att man kunde se ångorna, eller så stod de i vägen, trängde sig eller hade med sig små jväla irriterande ungar som skrek redan innan studenterna kommigt ut eller så var de bara allmänt dryga.

Sedan kom klasserna ut och då började folk skrika. Fan en hel jävla timmjävel fick vi stå där för att organiseringen var så jävla långsam. Kom ut för fan nån gång, upp på det där jävla flaket och far åt hallandshelvete så man får åka hem!

Sedan så hade de kapat björkar och satt fast på de förbannade fittflaken. Visst det är jättefint men det ger er för helvete inte rätt att hugga ner natur bara för att ni ska fira nån jävla uppförstorad skitgrej! Jag blir så jävla förbannad. Folk tror de har rätt att göra vadfan de vill. Jävla as som hugger ner träd för att dekorera meningslösa flakåk. De skyldiga borde få rövhålet insmorda med citronsaft och sedan knytnävsknullas!


Och det där förbannade jävla flakåkandet fattar jag mig inte på. Jag vet inte vem den onda jävla pisshögen var som kom på det eller ens varför, men det förtjänar personen att skinnflås för.
Det är så jävla onödigt. släpper ut onödigt med avgaser, studenterna skriker hela förbannade tiden, det stör! De leker märkvärdiga med sitt jävla åka flak och spruta ner varandra med champagne. Hoppas ni ramlar av era jävla värdelösa fridstörare.

Nu lär jag väl få alla mot mig för detta inlägg eftersom alla verkar tycka att det är såååå viktigt med studenten, men nu är det så att något jag inte tål är när folk är överdrivet högljudda, och det är väl inget fel? Precis.
Studenterna skulle väl fan inte gilla om jag åkte runt på flak och skrek, tutade i huligantutor, spelade skithög musik och skit, varje gång jag ville fira något som är viktigt för mig?
Tänk på det, tack.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards