Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Herger - 23 juni 2009 23:45

Japp igår var det första dagen på sommarjobbet och jag kom redan i kontakt med riktiga idioter, och även idag likaså så nu ska ni få höra.
Jag klipper gräs med en såkallad åkgräsklippare, det finns säkert en korrekt term, men jag vet bara att folk kallar det åkgärsklippare, en sådan man sitter i och kör.
Åkgräsklippare är farliga, vassa knivar som snurrar och det kan stänka iväg saker om de hamnar under klippaggregatet, så därför måste jag se upp så jag inte har knivarna nedfällda och snurrandes om folk kommer för nära.
Men problemet är att folk skiter i det!
De ser väl för i jävla jesushelvete att jag klipper, då går man väl runt, inte på vägen som går precis brevid där jag kör!?
Dumma jävla skithögar, altså!
En jävla idiotåsna satte sig på en bänk en bit brevid när han såg att jag höll på, så jag fick klippa på annat håll ett tag, tack för det din jävla dynghög.

Hela tiden gick folk ivägen eller stod med barnvagnar och snackade och höll på.
Förfan jag jobbar och sliter för att det ska bli snyggt i området och då är väl det minsta ni kan göra att se till att mitt jobb går så smidigt som möjligt, och inte vara så jävla egotrippade!

Och den där jävla fyrtaktsbensinen, dunkarna var blåa förut men nu är de gröna för grönt betyder miljövänligt puttenuttigt ojoj, JOMENTJENAVA! Bensin är inte på något jävla sätthelvete miljövänligt! Bara för att ni tagit fram en bensintyp som är mera skonsam så är det fan inte miljövänlighet. Ta fram en produkt som inte förorenar alls så kan ni yla om miljövänlighet, men tills dess, var så goda och håll käft.


Och sen all jävla hundskit som hänsynslösa kräk låter bli att plocka upp, ni fötjänar att käka upp det och det är inte mer än rätt.


Ny Jobbrapport om samhällets idioter är att invänta i en mycket snar framtid.


Av Herger - 23 juni 2009 23:43

Det var väl jävligt ondigt? Om du din fula, värdelösa kuksugande nolla måste röka kan du väl gå iväg en bit från porten? Åtminståne gå UT UR DEN! SÅ andra slipper lida för att du är självisk och vedervärdigt äcklig! Hoppas att du vrickar foten som straff, jävla as.

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards