Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Spökhuset tar inte åkband!

Av Herger - 3 juni 2009 23:51

Varför? VARFÖR!? Jag bara undrar varför en av mina absoluta favoriter på ett av Sveriges mysigaste ställen kostar 40, fyrtio jävla svenska fittkungCarlGustavkronor för att gå in och åkband ej gäller!
Är ni, Gröna Lund så jävla kuksugarsnåla så att ni måste göra så?
Jag lovar att alla som inte sitter i Gröna Lunds styrelse skulle rösta får att åkband ska gälla.
Och vad är det med er och era misslyckade töntiga såkallade "spöken" som ränner runt i huste och försöker se läkiga ut?
Enligt min kompis så försöker spökena skynda och stressa ut folk så att de snabbt ska gå igenom spökhuset:
DRa åt helvete med er säger jag bara. Har jag betalat fyrtio jävla spänn för det så ska jag fan stanna därinne hur jävla länge jag vill och njuta.
Men neeej då skickar Gröna Lund in sina "skitläskiga" spöken som inte verkar kunna svenska, för att trycka ut oss därifrån.
Jag tror att någon sa att Spökhuset ägs av något utländskt företag. Varför nu det skulle vara nödvändigt och om det över huvudtaget är sant har jag ingen aning om. Men det låter ini helvete dumt.
Jag älskar spöken, skräck och allt därtill och därför är spökhuset en av mina favoriter och trots sin till viss del fula dåliga kulisser och design ger en jävligt mysig stämning. Jag säger inte att allt är fult, det är det verkligen inte. Vissa saker är jävligt snygga och jag vill bara ta med dem hem, men det får man inte, nä nä.
Fan jag skulle vilja bo där inne. Man skulle ha fontänen utanför och ha den som säng i något hörn.
Blå tåget är också jävligt mysigt. Riktig nostalgi.
Somavslutning vill jag bara säga till Gröna Lund, jag skiter i era jävla spöken, jag går ut ur spökhuset EXAKT när jag vill. Så vet vi vart vi har varandra.

 
 
Ingen bild

Malin

4 juni 2009 00:20

Woah.... someone's got an attitude problem. Är du alltid så här arg, eller? Vad jobbigt att vara med dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herger - 24 juli 2011 22:19

Jag märkte nyligen att någon kommenterat på mitt senaste inlägg angående de pissfula pälsmössorna, av jävla dumknullad fittskalle som kallar sig själv "Bullen"; bara namnet låter efterblivet. Hur som helst så kommenterade han på mitt förra inlägg som...

Av Herger - 24 februari 2011 00:41

Jag är så jävla trött på fuskare. Jag spelar aldrig med sådana personer i vilket fall som helst men det uppstod en diskussion på jobbet angående fusk ochen kollega tyckte att jag borde hänga ut fuskare som ett av jordens avskum. Vilket de är. Trots a...

Av Herger - 15 februari 2011 22:33

Jag är tillbaka, och jag är så in i helvete förbannad!Såg ett reportage om den där jävla pälsmössan med en stor boll på toppen. Hur någon kan tycka det är snyggt och vilja gå runt på stan och se ut som en jävla glasstrut är för mig obegripligt och de...

Av Herger - 8 februari 2010 22:56

Paprika är fanimig helt jävla djävulskt.Okej, det är ingen maträtt, men det är djävulskt äckligt ändå.  Jag har aldrig gillat grönsaker i allmänhet även om vissa är goda ioch det går inte hand i hand med att jag vill äta mera grönt. Och paprika är vä...

Av Herger - 2 februari 2010 17:54

Det är något som idag är så äckligt värdelöst som drar på resurserna. En nolla av hundra använder telefonkataloger och det är INTE en godtagbar anledning att fortfarande dela ut skiten. Igår gick jag runt på jobbet och slängde en hel fucking jävla dr...

Presentation

Omröstning

Är det rätt att skjuta lodjur och varg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards